Saturday, May 28, 2011

~ Terima Kasih Atuk ~

Holla there, eerrmm..firstly nonor nak wish thousand thank you to all of you yang membaca blog Mr Suhami Ahmad at http://anaknegori.blogspot.com/ , about me and follow my blog..actually setelah nonor dinobatkan sebagai Apo2 Yolah Next Top Icon from his blog, im feel something intresting to joint any contest tapi dek kerana terlalu sibuk dengan urusan seharian makanya niat for joint contest dalam blog ni agak terbatas.

Terima kasih to atuk @ Suhami Ahmad kerana sudi menolong nonor disebabkan blog nonor yang dahulu memang sudah tidak boleh di access lagi, tak tahulah kerana apa, ada yang kata kena tukar yahoo mail to account google, dan ada yang kata kena hecked, something like weird isn't it? Jika ada yang tahu apa-apa sila e-mail nonor ya? TQ.


Baru sahaja selesai membaca blog atuk mengenai cucu pilihan atuk yang ke -14, tak sangka pula nonor salah seorang yang terpilih..terima kasih sekali lagi, tapi something yang membuat nonor terharu adalah kerana pujian atuk itu amat lah membuat nonor terkebil-kebil and terharu, kenapa terkebil-kebil?

Cover malu-malu dengan atuk, dizaman Hang tuah ke Mahsuri? ;D

Maunya tak terkebil-kebil iyalah, kalau nak tahu nonor tak pernah lagi bersua muka dengan atuk ni, hanya dialam maya sahaja, tapi setelah joint contest atuk ni, beliau semacam tahu style dan perwatakan nonor, 100% same dengan trandmark yang diberikan pada nonor,
~ Aku Sempoi, Aku Simple, Aku bersungguh ~
memang kena dengan diri nonor sebenarnya..

Tapi dek kerana sikap sempoi, simple ni kadangkala bila bergaul dengan mereka-mereka yang punya style high class ni membuatkan nonor terus high classy uolls...;D bab bersungguh tu memang nonor akan bersungguh baik bab apa pun sekiranya dipertanggungjawabkan, cuma bertambah bersungguh bila diri sering dikutuk, dilabel bermacam lebel, dan dicabar, memang nonor akan buktikan and i will prove it!! tapi nonor akan buktikan secara positive way, not negative way..itulah nonor, I'm not perfect but im incredible..;D



Your trully,
NoNoR a.k.a,

No comments: